donderdag 10 mei 2018

Elke donderdag een kerstkaart #19


Lieve pinguïns waggelen vandaag
voorbij op mijn blog.
De letters van Marianne Design 
 gaf ik met mijn witte fineliner
een extra versiering.


Het lijfje van de pinguïns,
de vierkantjes er achter 
en mijn basiskaart zijn gemaakt uit
licht glimmend papier.
Ik doe weer mee met
52 WTC.


Voor mijn verjaardag kreeg ik van
mijn mama centjes, daarmee bestelde 
ik knutselspulletjes.
Gisteren arriveerde dit pakje 
van de Egel.
Ik ga me dit lange weekend niet
vervelen!

20 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Ik dacht eerst dat de letters een stans waren die je in een keer stanste maar zag door je uitleg pas dat het losse letters zijn. Mooi gedaan.
    groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit, Sarah.
    En veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk dat je de letters een accentje hebt gegeven! Fijne dag en geniet van je gave knutselpakket..
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk ze waggelen zo samen😊.

    Wat heb je een mooi pakketje besteld zeg!! Jij hoeft je inderdaad niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, met schattige pinguïns ! En wat toffe hobby-spullen, en nu kan je er zeker van genieten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart Sarah!! en gave brushletters ook.
    Die lieve pinquins hoop ik zelf ook voor moederdag te krijgen.
    En ik zie dat je nu ook de kikker hebt. Tof!!
    Fijne dag.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'n Heel leuk kerstkaartje! Al goed dat de spulletjes nog net voor het lange weekend arriveerden! Benieuwd naar wat je er mee gaat doen! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke verjaardagsverrassing nog, Sarah. Leuke dingen heb je uitgezocht! Veel plezier er mee.
    Je kaart met de pinguïns is ook geweldig, jij hebt er ook een diertjeskerstkaart van gemaakt, net als Colien.
    Fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Sarah!
    Je hebt hele leuke spulletjes gekocht van je verjaardagsgeld.....daar kun je weer leuk kaartjes mee maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk zo'n pakketje in voorraad, veel plezier ermee.
    En je kaart is erg leuk met die pinquins.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief dit kerstkaartje Sarah..wat een schattige pinguinekes erop en ook de tekst is heel gaaf
    Wat een leuke knutselspulletjes heb je van je verjaardagscentjes gekocht...Dat word weer heerlijk lang hobbyweekend

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je toch weer een leuke kaart gemaakt deze week !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart en lief die pinquins! Je hebt jezelf goed verwent en inderdaad je hoeft je voorlopig niet te vervelen. Veel plezier en bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk pakket met gezellige spullen heb je besteld! Dat wordt genieten zeg! En je pinguïnkaartje is geweldig tof. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je gemaakt
    Mooie spulletjes heb je besteld jij kunt zeker aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk Sarah !!!
    En geniet van je nieuwe spullen !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kaart en wat een prachtige cadeaus!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schattige kaart..Sarah.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week....
    en wat een prachtige stansen stempels en andere knutselspullen heb je gekocht van je mams centen!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke waggel kaart hahaha
    Blij dat je er weer bij bent deze week grtjs martina DT 52 WTC x

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah