vrijdag 1 december 2017

Oproepje: 31 december 14 jaar!!



Deze mooie dame wordt 
op 31 december
14 jaar.
Voor haar verjaardag zou ze
graag weer post willen ontvangen.
Vorig jaar kreeg Nomi veel winterse 
kaartjes maar deze keer wil ze
vanalles wat...
Dus bedenk maar iets.
Deze zomer waren er ook twee
jarige, toen deed ik geen oproepje.
Daar heb ik zo' n spijt van gehad.
Van enkele blogvriendinnen
( die het op hun kalender hadden gezet)
kregen ze spontaan een kaartje,
super lief!
 maar verder ( familie ) bijna niks.
En verjaren zonder een slinger kaartjes,
dat is toch maar half.
Dus leve blogland!!
Jullie kunnen ons
weer heel blij maken!
De gekregen kaartjes hangen eerst
in de living op en bij
de volgende verjaardag in het gezin
verhuizen ze naar hun kamer.
Daar hangen ze een jaar op
en dan verwerk ik ze in
hun fotoboeken.
Nomi' s mooie kaarten van vorig
jaar hangen er dus nog steeds.
Tijd voor nieuwe.
Als jullie ons adres nog niet hebben,
mail me dan.
( Het mailadres vind je bovenaan
in de sidebar )
Veel plezier met het maken
van een kaart!

En de rust is me niet gegund.
Vandaag is mijn ander zoontje
thuis, nog geen vlekjes te bespeuren
maar een erge blafhoest.
Mijn papa mocht ook nog
niet naar huis.


7 opmerkingen:

  1. Hè verdorie, Sarah. Er is je ook weinig rust gegund. Pas goed op jezelf hoor! Vervelend dat je andere zoontje nu ziek is en dat je papa ook nog niet naar huis mag...nogmaals sterkte, kaarsje brandt voor jullie!
    En deze mooie dame staat op mijn verjaardagskalender.
    :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je papa nog niet naar huis mag; ik duim voor jullie! En nu maar hopen dat de hoest geen vooraankondiging is... Toch een fijn weekend en ik mail je nog... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pfff het zit jullie niet mee Sarah. De verjaardag staat genoteerd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat jammer, weer een (bijna) zieke in huis ! Je krijgt ook geen rust hé. Ik hoop dat je papa toch vlug naar huis mag. Sorry voor de gemiste kaarten, deze is genoteerd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren was ik inderdaad niet aan het bloggen toegekomen, en wil best aan je oproepje gehoor geven om Nomi een kaartje te sturen. Veel sterkte met alles! Ik stuur je een mail!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze had ik even gemist. Maar ben weer helemaal bij. Er komt een kaartje voor de nieuwe slinger hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat in de agenda genoteerd, hoor!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah