zaterdag 9 december 2017

Margo daagt Sarah uit #2



Vandaag zijn we er weer met
een uitdaging.
Deze keer daagde Margo me uit
met deze spulletjes:


Maak er een giftcard mee
met een tag.


Ondanks de hectische periode
is het me toch gelukt.
Alle drie papiertjes komen voor
op de voorkant.
Ik maakte een heel lief tagje
uit het bruine papier.
Het kaartje sluit met een
zilverkleurig lintje.


Vanbinnen plakte ik de overschot
van de tag en nog 3 kerstballen,
die had ik over nadat ik
het gleufje nog voorzag
van een mooi papiertje.
Het kaartmodel is zelf
gesneden en gerild.


Ik stak er als voorbeeld een
kadobon van de Hema in en
hij past perfect.


Het labeltje bevestigde ik
met een pin in dezelfde kleur
als de muts en schaal.
De sneeuwman emboste ik.
Het geeft een blinkend effect want ook
het papier heeft glimmende accenten.
Ik doe met mijn kaartje mee met
CCCB #391
' Where did you get this hat '

Kijken jullie ook bij Margo
wat zij maakte met haar opdracht?


Margo, dit wordt mijn 
derde uitdaging voor jou.
Maak met dit een schudkaartje.
We plaatsen ons kaartje op
23 december, dus ik koos
echte warme kerstkleurtjes.
Veel plezier ermee!

19 opmerkingen:

  1. prachtige kaart om een geschenkkaartje in te stoppen, mooi uitgewerkt binnen en buiten!
    Prachtig stempelsetje voor jullie volgende uitdaging net voor kerst. Die zal zich dan nog moeten haasten om die boom te gaan versieren...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sarah wat een leuke giftcard heb je gemaakt voor onze uitdaging ! Wat is dat mooi met die geemboste sneeuwman ! Dat zie je ook echt vind ik , hij komt mooi naar voor zo ! Echt knap dat je dat zelf gesneden hebt !
    Ik vind de uitdaging voor volgende keer ook weer tof ! Ik ga zondag al aan de slag proberen te gaan !
    Fijn dat je een goede nacht had, ik duim voor eindelijk weer een rustigere week voor jou !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart geworden Sarah.
    Fijn dat het wat beter gaat met de patiënt
    De cirkel mal met de gaatjes is merkloos en komt van de action vandaan Sarah..

    fijn weekend Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt.
    En, je hebt mij geïnspireerd, ons personeel krijgt een kadobon in hun kerst pakket.....hoe leuk is dat om hem in zo'n soort kaart te geven?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou uitdaging met Margo is ook prachtig gelukt! Heel leuk gedaan! Tof die uitgeknipte kerstballetjes. Ik ben benieuwd wat jullie over 2 weken laten zien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee voor een giftkaart Sarah.....heel erg leuk gedaan.
    Op naar de nieuwe uitdaging!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap dat het je gelukt is om aan de swap-uitdaging mee te doen, ondanks alle drukte! Je maakte een erg leuke giftcard. Die van de hema past er zelfs qua kleuren mooi bij.
    En het materiaal voor jullie volgende uitdaging is ook leuk! Ben benieuwd!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is dus veel meer dan je op het eerste gezicht zou denken, wat een leuke giftcard Sarah en ook de volgende uitdaging belooft veel gezelligs!!

      xx Irene

      Verwijderen
  8. Wauw, wat een mooie giftcard, prachtig gedaan, en dat met alle drukte rondom jou ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks alle druktes toch weer een super leuke kaart, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, deze giftcard! Knap dag je het weer voor elkaar hebt gekregen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model kaart! Gaaf dat er een giftcard in verstopt kan worden. Het tagje op de voorkant ken ik, das een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat tof zeg, heel leuk kaartje! En knap, je zelfgesneden plaatsje voor de giftcard!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie dagen elkaar prachtig uit! Wat een mooie giftcard.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This little snowman is so cute, nice card. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het toch heerlijk te zien hoeveel verschillende dingen je met hetzelfde kan maken... Gaaf die vorm van je kadokaart! En mooi de sneeuwman en tagje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een prachtige giftcard. Jullie inspireren elkaar duidelijk!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke kaart, en dan een cadeaukaart er in. de sneeuwpop is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah