donderdag 21 december 2017

Bijna elke donderdag een kerstkaart: WinterWonderland


Allereerst bedankt voor de
leuke reacties op mijn herfstvriendjes.
Vandaag is het officieel winter
en dat vieren deze sneeuwmannen.
Het papier is een groot scrap vel
dat ik kreeg van Margo.
Samen met papier van mij,
maakte ik er 3 kaarten mee.
De eerste is gewoon plat.


Hier gebruikte ik een andere stempel
en andere strookjes.


Twee sneeuwmannen plakte
ik verhoogd nog eens op.


Hier koos ik een strookje
met wantjes.


Twee sjaals plakte ik
vehoogd op.


Zo heb ik weer drie kaarten.
Ze lijken op elkaar maar toch zijn
ze uniek.
Ik doe weer mee met

22 opmerkingen:

  1. Erg leuke winterse kaarten, Sarah.
    E bedankt voor de leuke kerstkaart die hier gisteren in de bus lag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, en nu is het winter op je blog, met deze leuke kerstmannetjes! Wat een gezelligheid, ze zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie met de vrolijke sneeuwmannekes! Bedankt weer voor je wekelijkse deelname aan 52WTC.
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat prachtig papier met die sneeuwpoppen! Tof met de kleine 3D-details!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Zie de sneeuwmannen liever op de kaart dan in het echt, brrr, doe mij de lente maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé juist ! Het is 'winter' ! Hele leuke sneeuwmannenkaartjes ! Vrolijk in die kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaja de winter gaat beginnen vandaag, jij begint er lekker vrolijk mee met deze lieve sneeuwpopjes.
    Hele leuke kaartjes zijn het.
    Bedankt voor je leuke kerstkaart Sarah....
    Fijne dagen toegewenst liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed begin van de winter, met deze vrolijke sneeuwpoppen, Sarah! Leuk papier is dat, zeg. En in combinatie met je washitape en stroken papier erg geslaagd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze winterse kaartjes zijn erg leuk geworden Sarah.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal leuke kaarten! Ik ben gek op sneeuwmannen en deze zijn leuk!! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supervrolijke kaartjes!
    Lieve groet, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super ! Mooie kaartjes en prachtige kleuren ! Fijne kerst en groetjes van Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke vrolijke kaartjes Sarah. erg mooi gemaakt.groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke winterse kaarten !!!!
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke winterse kaartjes gemaakt Sarah!
    Heel hartelijk dank voor het mooie kaartje dat vandaag bij ons in de brievenbus zat.......ben er heel blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat leuke kaarten, heel mooi met dat 3D ! Groetjes en prettige feesten ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten heb je gemaakt met die olijke sneeuwpoppen Sarah.
    Fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doen het ook steeds vaker, meteen een serie maken.
    Deze vind ik erg leuk, sneeuwmannen, het blijft leuk op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze schattig ! Zo leuk dat mijn papier voor inspiratie zorgde !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk vrolijk zijn je kaarten! Mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schattige sneeuwmannen. En die verhoogde sjaals zijn leuk ook. Fijne feestdagen ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah