donderdag 14 december 2017

Bijna elke dag een kerstkaart: Winterse bloem


Vandaag voorlopig een laatste
kaartje uit het pakketje.
Daarin zat ook een
grote mooie bloem.
Die combineerde ik met
het winterse houtpapier.
Van mijn ruitjespapier van dinsdag 
had ik nog een mini restje
over en dat plaatste ik 
achter het tekstje.
Verder nog 3 knoopjes.


In het weekend lag de hele reeks
op tafel en dochterlief
vond dit de mooiste.
Dus die verdient vandaag een 
plekje alleen en ik laat
de winterbloem meedoen
bij 52 WTC.

24 opmerkingen:

  1. Het is idd wel een heel mooie kaart, mooie bloem, leuk gecombineerd allemaal...
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart met deze mooie bloem als blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart Sarah..

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, die bloem komt heel mooi uit op het houtpapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart met een schitterende bloem Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze kaart is weer prachtig Sarah. Mooi die bloem, een echte blikvanger.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Sarah! Mooie combinatie van achtergrond en bloem; deze is écht een blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, super, die bloem op de 'hout' achtergrond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik liep een beetje achter met bloggen, maar je hebt mooie kaartjes gemaakt. Wat een prachtige kleuren in het papierblokje! Leuk, die sneeuw op de houtprint. Samen met de bloemen is het een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een mooie kaart en een hele eer dat je de mooiste bewaard voor 52WTC! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Sandra! En gaaf hoe je alles zo opmaakt op een mooie manier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....prachtige kaart Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is zeker mooi! Vind ik ook. Prachtig staat die grote bloem bij het hout-papier. De kleuren zijn ook geweldig, zo mooi zacht. Ze heeft smaak, die dochter van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Sarah! Ook de kaartjes hieronder zijn enig. Ik blog niet meer zo veel dus kan het allemaal niet bijhouden!!
    Ali duurt door de bank genomen een maandje, alles wat eerder komt is boffen maar bij mij is het nog nooit fout gegaan dus wacht altijd geduldig af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie chique kaart, die bloem is ook erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart Sarah. De mooie bloem is echt een blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow je hebt ook niet stil gezeten met (kerst)kaarten maken! Wat een leuke allemaal uit deze serie :). Mooie kleuren en de hertjes zijn heel schattig. Deze bloem vind ik ook heel erg mooi! En wat leuk om jouw verhaal op mijn blog te lezen. Ik ben 30 december uitgerekend, dus ik ben ontzettend benieuwd wanneer ze komt. Ik had ook al gedroomd dat ze op mijn eigen verjaardag geboren zou worden, dat is de 20e :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal mooi !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een schitterend kerstkaartje Sarah

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Sarah. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje, erg gave kleurtjes! Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is prachtig Sarah ! Ik heb zo goed opgeruimd dat ik mijn blokje niet meer vind, de overige kaartjes zullen bij mij dus pas voor volgend jaar zijn denk ik ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben het met je dochter eens hoor, deze prachtige kaart mag heerlijk alleen pronken.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah