maandag 18 september 2017

UFO's: Mijn kleerkast is weer aangevuld ☺




In de lente begon in aan
 enkele naai projecten,
maar door de einde schooljaars drukte
 en de vakantie lagen ze daar
nog steeds half.
Dus besloot ik om eerst die UFO' s
( unfinisched objects ☺)
af te maken, voor dat ik
iets nieuw begin.
Uit dit mooie stofje maakte
ik een mouwloos hemdje.


En een exemplaar met
lange mouwen.


Uit een rood stofje met bloemen
drie stuks: een rok en twee bloesjes 


Een bloes in herfsttinten.


Eentje met strepen.


Als laatste een slaapkleedje.

Nu is mijn kleerkast weer
wat aangevuld.

8 opmerkingen:

  1. Zo, wat een productie! Mooie resultaten, zien er allemaal 'zacht draagbaar' uit, heerlijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij toch een alleskunner!!
    Knap gemaakt hoor!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal weer super leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk in die vrolijke kleuren. En van alle markten thuis.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij toch handig! Shirtje met de streepjes en de effen mouwen vind ik superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, Sarah! Zo knap als je dat allemaal zelf kunt (en ook nog doet...)
    Je kaartje voor Hermien is ook erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZO, dat is een boel kleding weer. Ontzettend leuk gemaakt. Krijg je vast veel plezier van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat ben je goed bezig geweest. Geweldig en heel leuk. Het woord slaapkleedje vind ik ook zo leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah