maandag 12 december 2016

Draakje voor Tieshan


De draakjes van MFT zijn zo leuk!
Zeker voor een jongenskaart.
Deze kaart stuurde ik op naar
het zoontje van Miranda.


De sterretjes maakte ik met structuurpasta
waar ik een wat gele verf door vermengde.
Leuk effect geeft dat!
Het tekstballonnetje schreef ik zelf.
Deze kaart deed ik samen met Ellen haar 
kaart op de bus en deze kwam heel snel aan.
Die van Ellen is niet aangekomen.
Wat sneu vind ik dat!
Gelukkig heeft ze hem wel gezien
op mijn blog.

17 opmerkingen:

  1. He, wat jammer dat er kaartjes met de post verloren gaan! Dit is een superleuke jongenskaart, lief en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor Tieshan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart Sarah ! Het is inderdaad zo jammer dat je een prachtige kaart voor iemand maakt en dat die dan niet aankomt !!!! Ik heb het ook al voorgehad, soms komt de kaart nog terug bij je thuis aan, heb ik een keertje gehad, 2 maanden nadat ik hem gepost had !!!!!
    Ik vind de structuurpasta met de verf erdoor erg leuk ! Tof gevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf nu schrijf ik altijd mijn adres aan de achterkant! 2 keer op korte tijd is niet leuk!
      Eerst Larissa en nu Ellen 😕

      Verwijderen
  5. heel mooie draakjeskaart! Wat een goed idee om verf door je structuurpasta te mengen!
    Sneu voor Ellen dat ze haar kaart niet ontvangen heeft. De post is soms echt niet te doen, ondervond het deze zomer ook...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je kaart! super leuk gedaan. jammer dat het andere kaartje niet is aangekomen. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat dit leuke draakje wel op de plaats van bestemming is gekomen! Ik lees net dat ik niet de enige ben met pech. Ook het kaartje voor Larissa is niet aangekomen. Balen. En dat terwijl Brabant eigenlijk gewoon bij jou om de hoek is (bij wijze van spreken dan). Fijne dag! O ja, de gele sterren vind ik gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig draakje voor Tieshan. En wat vervelend als post niet aankomt :-(
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik ken dat, sommige van mijn kaartjes zijn ook al eens verloren gegaan, en ik wacht nog op eentje, dat al een tijdje geleden verstuurd is... toch erg jammer ! Gelukkig is je draakje wel aangekomen, en het is supermooi ! PS : Hackers op de computer en de Post die niet goed werkt... zouden we niet terug postduiven gebruiken ?? :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor Tieshan, wat leuk die sterren met structuurpasta. Je restjeskaart is echt prachtig, mooi stoer. En het glasraam voor Max is een kunstwerkje geworden!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zonde he, die verloren kaartjes. Ik blijf hopen dat ie misschien ooit nog tevoorschijn komt.
    Dit schattige draakje heb je leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de sterretjes Sarah !
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo enig deze kaart!! Echt super voor Tieshan!
    Ik heb ook een verjaardagskaart niet gekregen. Zo balen. Gewoon vanuit Nederland verstuurt..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So colourful and fun - love the yellow stars.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah