maandag 24 oktober 2016

Get well soon 💕 * Spotlight Artist



Wat zijn ze toch geweldig lief
deze stempeltjes van MFT!
Samen met mijn 
nieuw papier maakte ik er deze
beterschapskaartjes mee.


Eentje met de beer samen.


En eentje met het konijntje alleen.
De streepjes van zijn trui 
maakte ik assortie met het papier.


 Ik ben verliefd 💕 op deze stempels
en blij dat ik ze heb en ik er mee aan
de slag ben kunnen gaan.
Duimen jullie mee voor een
week zonder zieken!
( en een beetje rust voor mij )
Want na deze week is het 
herfstvakantie. 
( en weer gezellig druk )


En nog leuk nieuws:
weer een badge rijker
met mijn draken kaartje.


Morgen ben ik gastdesigner
bij CCCB, komen jullie kijken?

23 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten met die stempeltjes. Mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer twee cuties erbij ! proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke kaartjes. en je draken kaart is ook mooi. ik hoop op een rustig weekje voor je. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt hele leuke kaarten! De stempeltjes schattig en het papier is prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefies!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn inderdaad schattig! En gefelicteerd met het feit dat je Spotlight Artist bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten, Sarah! Mooi papier en je stempels zijn heel schattig.
    Ik duim voor een rustige week voor je/jullie. Hier is het nu herfstvakantie.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah...wat en schattige kaartjes, Sarah.
    En gefeliciteerd met je andere kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaarten, Sarah.Leuke kleur DP.Gefeliciteerd met je badge.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaarten, Sarah.Leuke kleur DP.Gefeliciteerd met je badge.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je badge en dat je gastdesigner ben. Ik kom zeker koekeloeren. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. Ik begrijp dat je verliefd ben op deze diertjes. Ze zijn ook zooooo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaartjes! En hoe leuk dat je gastdesigner bent, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sarah,

    Gefeliciteerd met je gast-designer-label! Leuke kaartjes alweer, mooi papier, leuk gecombineerd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaartjes heb je weer gemaakt, en ja, ik kom morgen zeker langs, je maakt me extra nieuwsgierig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige beterschapskaartjes! Die stempeltjes van MFT zijn zo leuk en dan in combinatie met de ruitjes... helemaal cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt gelijk: die stempeltjes zijn zoooo schattig! Leuk gedaan, in combi met het ruitjespapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superschattige kaartjes! En proficiat met je prijs!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs vrolijke kaartjes, erg leuk! De stempeltjes zijn schatjes :). Ik duim voor je dat er geen zieken zullen zijn. Fijne herfstvakantie alvast! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben inderdaad ook verliefd op de konijntjes! Zo leuk om te kleuren en te gebruiken op allerlei kaarten.
    Jij hebt ze ook weer leuk gebruikt op 2 mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 2 super leuke kaartje Sarah...heel schattig die stempeltjes en ook zoooo mooi ingekleurd...
    Ook nog gefeliciteerd met je topplaatsje ...heel leuk voor je ....geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve beterschapskaartjes prima in combinatie met het mooie papier!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatjes van petatjes ... :) Ik ben er ook mee aan de slag gegaan voor mijn kaartje van vandaag, ik duim inderdaad voor geen zieken hoor zodat je nog even op adem kan komen voor je een gezellig drukke herfstvakantie tegemoet gaat !
    Gefeliciteerd met de badge, het is dan ook echt een snoepje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze stempels zijn zeker leuk. Je beterschapskaarten zien er heerlijk vrolijk uit, daar knap je toch gelijk van op?!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah