woensdag 6 juli 2016

Een zonnige lift


Gisteren ging ik aan de slag
met de mooie kaart van de 
Ik maakte er een zomerse,
zonnige kaart van.


Dit is de te liften kaart
en ik vind ze echt super mooi
en heel inspirerend.


Ik gebruikte gestreept papier van Su.
Op het gele papiertje,
dat ik paper piercde ,
stempelde ik de mooie
bloemenkrans van Su
' Circle of spring'
Ik stempelde ook 3 bloempjes
en een strikje van dezelfde set.
Ik kleurde alles met mijn copics 
Het lieve tekstje is van MFT.


Ik beleefde veel plezier aan
deze zonnige kaart
en ik voel dat mijn energie weer 
wat terugkomt.
***
Vandaag ga ik zoonlief van
 zijn kamp halen.
Ik ben zo benieuwd 
naar zijn verhalen!

17 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke, zomerse lift heb je gemaakt Sarah! Geen wonder dat je energie weer terug komt, dat krijg je van zo'n kaartje ;-) Fijn dat je zoontje weer thuis komt vandaag, hij zal vast moe zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lift heb je gemaakt. Heerlijk, al dat geel!
    Fijne dag, Sarah!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zonnige lift, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een heerlijk mooi zomers kaartje Sarah!
    Ik zit wat blogberichten te bekijken terwijl de wasmachine draait... Dan de strijk en opnieuw valiezen maken voor Friesland en Dimi's kamp...
    Jouw vakantie nadert ook hé, geniet er van! En hopelijk zo zonnig als je kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fleurige lift Sarah, je brengt me op een idee met je gele versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. inderdaad, een zomerse kaart. Daar wordt je wel vrolijk van.
    Mooie bloemen stempel!
    Mooie lift in de kleuren geel en oranje.
    Trouwens, ik hoop dat je mijn post op tijd krijgt voordat jullie op vakantie gaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonnige en mooie lift, Sarah en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge. Je hebt hem alleen nog niet gelinkt zie ik, niet vergeten hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke zonnige lift. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf dat tekstje in de witte balk, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zonnig kaartje. Mooi gdaan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sarah, wat een leuke zonnige liftkaart heb je ervan gemaakt. Lekker fleurig..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, warm en zonnig; die krans-stempel is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk, deze zonnige kaart! Fijn om te lezen dat je energie weer terugkomt. De zon gaat ook echt schijnen, dat gaat vast helpen om je nog sneller weer goed te voelen. En geniet van de verhalen van je zoontje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie, vrolijke, zonnige kaart! Toffe lift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige, zonnige kaart, supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n zonnige kaart kunnen wij wel gebruiken met dit sombere weer. Lekker vrolijk is je kaart geworden. Leuk dat je zo geïnspireerd wordt! Dat is nou precies de bedoeling!! Dank je wel voor het meedoen Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah