vrijdag 5 februari 2016

Goed gemutst - deel 1 -



Vorige winter maakte ik deze muts 
voor mijn dochter .
De sjaal breide oma en zij ,
ieder de helft .
Breien doe ik niet graag 
maar loombreien of punniken
vind ik wel leuk .


Mijn pop van toen ik kindje was ,
kreeg ook een mutsje .
( Ik vind het fijn dat ze 
daar nog altijd meespelen
en oma hem zo goed bewaard heeft )
Ik was toen ook begonnen met
het opzetten van de mutsen
voor de boys .


Maar het is blijven liggen ...
Zoals zo vele projecten .
Hebben jullie dat ook ?
Mijn voorname was om ze in de 
kerstvakantie af te krijgen ,
maar niet gelukt .
Ondertussen is de rode klaar en 
punnikte ik gisteren nog 4 toertjes
 aan de groene .
Ik hoop jullie gauw de mutsen 
te kunnen laten zien !
De krokusvakantie begint
morgen , dat moet toch lukken .
Want eigenlijk gaat dat super vlotjes
zo ' n mutsen punniken , 
maar om de 1 of andere reden 
schiet het maar niet op .
Maar nu dit bericht geplaatst is ,
kan ik er niet meer onder uit .
De komende week moeten ze af ,
want anders moeten ze een jaar 
wachten om ze te dragen .
En dat kan toch niet !!

13 opmerkingen:

  1. Wat schattig Sarah.....ook het mutsje van je pop van vroeger is erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gemutst...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk wordt het niet te snel koud zodat je je mutsen op tijd afkrijgt. Is het niet moeilijk op die manier voor de maat, of elastisch genoeg?
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn/worden leuk!!!
    Ik ken dat wel van die onafgemaakte projecten, zo ligt hier nog een sjaal die afgemaakt of eigenlijk afgehaakt moet worden hihihi. Ooit aan begonnen, maar het is eigenlijk niet zo mijn ding. Toch maar weer eens voor de dag halen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk geworden, Sarah. Succes met de mutsen voor de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk wordt het Sarah.
    Het gaat je lukken hoor om het af te krijgen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Sarah !
    Zo'n zelfgemaakte muts , da heeft net da ietske extra hé
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, slim om jezelf te verplichten de mutsen af te maken door er een blogberichtje over te schrijven. Nu moet je wel ;) Veel plezier en succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte meidenmuts, mooi gedaan. En natuurlijk knap dat je dochter samen met oma de bijpassende sjaal breide. Weet wie wordt het nog koud dus snel aan de slag voor de jongens.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige mutsjes heb je allemaal gepunnikt...KNAP gedaan!!

    groetjes
    Rosina!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zet 'm op,deze week geen kaarten maar mutsen punniken.
    En ja, ook hier blijft er zo wel het een en ander liggen...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah