dinsdag 25 augustus 2015

Washi - plak - namiddag met de kinderen



Zondag was het eens geen zomers weertje, 
maar veel regen en wind .
Dus alle washi tape rolletjes uitgestald en 
de kinderen uitgenodigd om mee
te komen plakken , scheuren en knippen .
Dat werd enthousiast onthaald en 
ik was weer verwonderd wat mijn kroost
weer allemaal tevoorschijn toverden .
Geniet je even mee ? 


De jongste maakte deze drie prachtige werkjes !
Daar gaan we zeker nog iets 
verder mee doen !

 Zijn broer maakte een collage en 
een bootje voor zijn playmobilpopjes .


De jongste dochter maakte dit moois !
De bloemen die erop liggen knipte ik uit ,
( was een restantje van mijn werkje)
Later maken we dit nog af 
met een tekstje . 
Volgens mij worden dat 
twee prachtige kaarten .


De oudste maakte al dit moois .
' Voor jou mama, daar weet jij wel 
mooie kaartjes mee te maken ! '
Zij maakte ook de foto .
Wat ik maakte, dat is nog niet af .
Wordt vervolgd !!

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie werkjes en leuk om zo een dagje samen te knutselen.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creatieve familie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er wordt heel wat afgeknutseld in huize Sarah....wat ontzettend leuk!
    Ze hebben allemaal goed hun best gedaan hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw seg, dit nodigt met uit om mijn washi ook eens meer te gaan gebruiken.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een creatieve en gezellige boel bij jou Sarah, heerlijk dat de kids er zo graag aan mee doen en ze hebben prachtige werkjes gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeeerlijk om zo lekker te scheuren en te plakken met alle mooie tapejes van mama! Dat worden vast en zeker mooie kaartjes ;-)
    Groetjes
    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn al net zo creatief als hun moeder; wat leuk om samen aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo,leuk zeg Sarah, mijn doos met washitape is bij mijn kleindochter, dan weet je het wel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, zo'n creatief middagje met zulke leuke resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo een leuk idee, dat moeten ze wel tof hebben gevonden. Leuke werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sarah,

    Dat ziet er gezellig uit.Wat een leuke werkstukjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke hobby-dag en de kinderen hebben prachtige creaties gemaakt ! Helemaal hun moeder hé ! :)) Bedankt ook voor je commentaar op mijn blog ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kids hebben er prachtige kunstwerkje van gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk samen enthousiast aan de scheur en de plak! Benieuwd naar het vervolg!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke creaties, je hebt duidelijk je knutselmicrobe doorgegeven.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig en wat een leuke resultaten! Ik zie hier ook weer dingetjes die ik leuk vind... ;-) De eerste foto's is ook echt super leuk! Lekker creatief stel kids heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om jullie zo samen bezig te zien en wat een leuke resultaat, enig!
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah