maandag 20 juli 2015

Just for you


Weer eentje met de mooie bloem 
van Bloom for you .
Ik gebruikte mijn nieuwe inkt van SU.
Hij is donkerder dan ik verwachtte , 
maar met het zachte geel en zalmkleur 
combineert het wel leuk .
Het is mijn eerste inktpad van Su ,
ondertussen heb ik al vaker een afdrukje
gemaakt en hij blijft zo donker.
Het is de kleur raspberry en ik had echt
een paars - rode tint verwacht en niet
zo bruinig.
Wie heeft hem ook en krijgt en wel
frissere afdrukjes mee ?
Vandaag gaan we op uitstap
naar de dierentuin.
De dochters hebben vannacht
 in de tuin geslapen .
Heerlijk toch vakantie !

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en veel plezier in de dierentuin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is donker maar wel mooi! hoplijk hebben jullie genoten van jullie uitstapje naar de zoo.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sarah, Probeer eens het volgende. Je stempel met inkt doen en dan op een kladje de eerste afdruk. Daarna nog een keertje stempelen. Misschien is het dan meer jou kleur. Succes. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een prachtige kleurcombinatie, mooi gedaan ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah