woensdag 3 juni 2015

Super challenge # 90 Sketch


Er is weer een leuke sketch bij


 

De  mooie bloem van het stempel setje ' Beautiful Bunch '
stempelde ik op kalkpapier met witte inkt .
( bedankt Ilse voor de inspiratie ! )
Weer veel paars op mijn kaart , maar ook zwart .
Die twee kleuren samen , 
dat vind ik heel stijlvol.


Deze vlinder is toch ook 1 van mijn
 favorieten op het moment .


Ik maakte er een fleurig
envelopje bij .

Van Stamping Up gebruikte ik :
- een bloem van de stempelset 
Beautiful Bunch
- een stempel van A Round Array
- een vlinder van de sale-a-bration
Nature 's Perfection
- een tekstje van Fabulous Phrases

10 opmerkingen:

  1. Altijd fijn om met een schets te werken, tenminste dat vind ik. Dit is een hele leuke schets en jouw uitwerking is super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, chique en sober tegelijk door de gebruikte kleuren. Prachtig die bloem als blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap! deze kleuren maken het inderdaad heel stijlvol.
    Graag gedaan hoor ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele mooie kaart, de bloem komt zo prachtig uit.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Sarah...de bloem is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje Sarah...leuke sketch is dat en met die mooie bloem als blikvanger een prachtig geheel...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sarah,
    prachtig de gestempelde bloem op vellum, mooie kleuren en de envelop is er verrassend bij,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je de afgelopen dagen lekker bezig geweest. Mooie kaart, stijlvol in zwart en paars. Je zomerse kaartje is zo leuk, morgen kunnen we gaan genieten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah