dinsdag 3 maart 2015

Speel-outfit


Vandaag op mijn blog eens geen kaartje.
Maar de favoriete kleren van mijn boys.
Ik maakte ze in de kerstvakantie 
en ze worden zot gedragen.
Nu is mijn naaimachien al enkele 
weken binnen voor een nazicht .
Maar donderdag ga ik het halen en ook mijn nieuwe overlock.
Samen met een vriendin gaan we een voormiddag 
een basiscursus volgen : de overlock.
Daarna kan ik aan de slag gaan.
Er staat alvast veel op het lijstje om te maken: 
pyama's voor de zussen, 
heel wat broeken voor de jongens , 
sweaters , poppenkleertjes...
Ik heb er zin in !

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stel is dat! En de kleding, ik snap dat ze die graag dragen zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sarah, hoe kleurrijk, daar zullen ze al wel goe in geravot hebben.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke toetjes, knap hoor jij bent ook maar een bezige bij.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap, leuk EN handig dat je dit zelf kunt maken zeg! Gepersonaliseerde pyjama's gemaakt door mama, super! En 't zal de lente zijn hé... met al zijn hartjes die op kaarten belanden. Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat ze enig. Vroeger heb ik ook heel veel kleding voor de kinders gemaakt. Was toen mijn hobby...maar naarmate zij groter werden ben ik overgestapt op kaarten maken. Nu samen met Miranda V.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah